اطلاعات کاربری، از طریق سامانه سجام دریافت میشه و قابل تغییر نیست. درصورتیکه کاربر اطلاعات سجام خودش رو از طریق سامانه سجام تغییر بده، میتونه از منو سجام در صفحه تنظیمات، اطلاعات کاربری سجامش رو بهروزرسانی کنه و سپس در صورتی که بخواین اطلاعاتتون در صندوق آپدیت بشه لازمه که به قسمت بروزرسانی اطلاعات صندوق برین و فرم رو تکمیل کنید.
درصورتیکه سجامی باشید بلافاصله اطلاعات تایید شده شما از سامانه سجام استعلام میشه.
بلافاصله بعد از اینکه اطلاعات فردی خودتون شامل نام و نام خانوادگی و اطلاعات لازم برای فعالسازی قلک بلوط یعنی کد ملی، تاریخ تولد و شماره شبای حساب بانکی خود رو وارد کنید.
امکان دریافت اطلاعات اتباع در سامانه سجام وجود نداره، به همین دلیل کاربران اتباع باید با در دست داشتن پاسپورت، کارت شناسایی اتباع و شماره حساب بانکی به نام خودشون، برای ثبت نام حضوری به صندوق مربوطه مراجعه کنن.
با توجه به الزامات قانونی (پولشویی و ...) لازمه شماره موبایل وارد شده و کد ملی به نام یک نفر باشه.
ممکنه شما در بورس به راحتی خرید و فروش کنید یا از کاربران قدیمی صندوقها باشین ولی سامانه سجام برای ثبتنام جدید قوانین بیشتری گذاشته؛ مثلا نام شعبه بانک و یا کد شعبه قبلا الزامی نبوده ولی الان برای ثبت نام و خرید صندوق الزامیه. برای رفع این مشکل باید به سایت سجام برید و اطلاعات خودتون رو ویرایش کنید. سپس وارد بلوط بشید و در تنظیمات در قسمت سجام بروزرسانی اطلاعات رو بزنید.
کافیه در صفحه ورود به حساب کاربری، گزینه فراموشی رمز عبور رو انتخاب کنید. یک کد تأیید به شماره همراه شما ارسال میشه که با استفاده ازش میتونید برای حساب کاربریتون یک رمز عبور جدید تعریف کنید. بلوط برای اطمینان شما، یک فرایند تعیین هویت چندمرحلهای در نظر گرفته.
اگه جواب سؤال خودتون رو پیدا نکردید، از طریق پشتیبانی آنلاین در قسمت تنظیمات اپلیکیشن و یا پشتیبانی شرکت بلوط به شماره 02191073656 تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.